piątek, 18 stycznia 2013

Czas porzucić barchany



Obejrzałam właśnie, o zgrozo, serię reklam produktów chemii gospodarczej i spożywczych „The Everyday Collection. By Target”. Z nadzieję, że to nie kryzys osobowości, kupuję tę kampanię! Jestem matką uwikłaną w gospodarstwo domowe, z całym tym gotowaniem i czyszczeniem włącznie, i z tego się chwilowo nie wymigam. Czas jednak na zmianę podejścia. Dziękuję Ci, dobry Reklamodawco! 



2 komentarze:

  1. Barwne gejzery z proszków pełnych chemii mnie nie przekonują;) Łudzę się, że z Maluchem przy cycku znajdę 10 minut na przygotowanie domowych babeczek. Ale już Tato po nas posprząta;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie z tej kampanii walczą też jako torreadorki z paczkowaną wołowiną, przyjmują suplementy i wchodzą na drabinę w szpilkach :-) Ideologicznie mi od tego daleko, ale sposób innego podejścia do tematu codziennej krzątaniny zainspirował mnie do wyrzucenia moich domowych rozciągniętych spodni.

    Cieszy, że macie "Tatę", który też sprząta!

    OdpowiedzUsuń