wtorek, 11 września 2012

Oceniam na plus



My tu gadu gadu, a nie robimy, cośmy sobie tu postanowiły najbardziej, czyli Matczyna Ocena przydatności knajp wszelakich dla dziatwy i matek (BAROmetr). Wreszcie na tapetę trafia miejsce dla matek i ich pociech idealnie stworzone!

Mamy uwagi:

MaMa Cafe prowadzona przez Fundację MaMa http://fundacjamama.pl/index.php?mnu=5. Nieduża przestrzeń, zagospodarowana przyjemnie „po domowemu”. Sporo podłogi dla maluchów pełzających i raczkujących. Krzesełka dla dzieci nieco większych. Ciekawy kącik zabawowy, z małą antresolą, domkiem z kartonu, wieloma zróżnicowanymi zabawkami. Do oglądania dla małych ocząt mnóstwo, włącznie z zeberkami w klatce, co małych ludzi fascynuje (nie miejsce tu na moją ocenę samopoczucia ptaków w klatkach, ani dlaczego cesarze Chin mieli takie a nie inne upodobania itp.). Miła obsługa, czysto i zadbanie, no i wreszcie tanio! Kawa 5 złotych (całkiem dobra latte), a herbata 2 złote. Fundacja może sobie na to pozwolić, bo rozsądnie gospodarzy i umie pozyskiwać donatorów, z czego my Mamy, bardzo się cieszymy!

Nie byłam w toalecie, ale zakładam, że wszystko co potrzebne się w niej znajduje. Matki, które tam bywają, niechaj potwierdzą, bądź zaprzeczą! Piszcie, bo poniżej znajdzie się niepełne podsumowanie.

Podsumowanie:
·         przewijak: bez punktacji, bo nie widziałam, ale zakładam, że jest i zaocznie daję 1 punkt :-)
·       kącik dla dzieci:  3 punkty
·       dostępność dla osób z wózkiem: 1 punkt
·       fotelik dla dzieci: hmmm…widziałam krzesełka dla dzieci…czy był tam fotelik do  karmienia?
·       menu dla mam karmiących i kobiet w ciąży: powinno być 0 punktów, ale to dlatego, że kawiarnia nie żywi; można tu wypić dobrą kawę i herbatę oraz zjeść ciastko, a ponieważ wszystkim smakowało przyznaję 1 punkt :-)
·       dodatkowe udogodnienia dla osób z dziećmi: 1 punkt, bo dużo bezpiecznego miejsca dla dzieci pełzających i raczkujących oraz świetne ceny, a także atrakcyjna oferta warsztatowa  
 
MaMa Cafe przyznaję więc 7 punktów i oznaczam jako miejsce ML = Mamy Lubią

Odezwijcie się w sprawie przewijaka i krzesełka dla dzieci, bo chętnie podwyższę kategorię!

3 komentarze:

  1. Przewijak jest, tylko że wzdłuż ściany a wiadomo, że wygodniej jest w poprzek... mam nadzieję, że to zozumiałe. Ale mnie to miejsce nie przypadło jakoś... ciemne i nieprzytulne. Chyba że się poprawiło, bo byłam na samym początku. Zaletą jest to, że dziecko ma naprawdę naprawdę marne szanse wybiec pod samochód, bo to w podwórku, więc jest też cicho!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przewijak jest, faktycznie w poprzek, ale co to dla Matki wszechogarniającej swoje dziecię, wszelkie akcesoria niezbędne do pielęgnacji malucha są, widziałam nawet smoczek (nówka sztuka w opakowaniu).

    OdpowiedzUsuń
  3. no to zostaję przy tym zaocznym 1 punkcie. nie podwyższam! dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń